27 februari 2012

Ni vet inte mycket om mig...

Ja, nu fortsätter vi! :D
27 Februari: 20 random frågor till mig själv

Vilken årstid gillar du bäst?
Sommar, defenitivt

I vilken stad bor du?
Stockholm! :)


Vilken är din favoritartist?
 Har flera, men om jag bara får välja en så är det nog Avril Lavigne! :D

Favoritfilm?
Även här har jag flera - men min absoluta favorit är Twilight-filmerna ^^


Favoritbok?
Hungerspelen


Favoritlåt?
Skyscraper - Demi Lovato


Favoritfärg?
Rosa! :)


Favoritmat?
Pannkakor... *mums* 8D


Vad vill du jobba som i framtiden?
Eftersom att jag är så ung så vet jag inte riktigt än. Men stylist, modedesigner eller författare vore kanske kul! ;)


Vilken hårfärg har du?
Brun! ;)


Har du några syskon?
Ja - tre stycken faktiskt. Två systrar och en bror - och alla är äldre än mig. ^^


Är det här din första blogg?
Japp


Vilken kändiskille tycker du är snyggast?
Många... men om jag bara får välja en: Taylor Lautner ♥


Vad ska du göra under sportlovet?
Jag ska somsagt till Spanien med min mamma och hälsa på min mormor och hennes man. ;)



Vilken dricka tycker du är godast?
Oboy 8)


Vart skulle du allra helst vilja bo?
Jag vet faktiskt inte. I något varmt land, iallafall. :)


Är dina föräldrar skilda?
Nej, dom är gifta! :D


Vilken färg har väggarna i ditt sovrum?
Vita, tråkigt va? :( Men en stor del av mina väggar är täckta med postrar och affischer av olika kändisar (mest killar...) :D

Gillar du att vara ute i naturen?
Njae, småkryp och insekter och sådant är inte riktigt min grej. :(


Vilken tid vaknade du idag?
Först vaknade jag lite innan 6 av att jag hade råkat välta ett vattenglas när jag sov. x) Så det var glassplittror vid sängen. :( Sen somnade jag om och vaknade vid 9 av att min mamma lät. :(



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar